Vilket fantastiskt käk man blir bjuden på när man “jobbar” på WBK!!! Det enda som avslöjar att detta är från en klubbstuga och inte en bättre restaurang är papptallriken och plastbesticken. Men inte ens de kunde förta upplevelsen av denna lunch!

Och det enda jag hade gjort för att bli så bra belönad var att kliva upp, åka ut till klubben och agera mottagare på en budföring vid dagens appellklasstävling och att “damma av” farbror Abbe som fick ställa upp och ligga platsliggning i tre minuter. Det ger mersmak! (Abbe hälsar att han dock gärna hade hjälpt till med disken, så nästa gång funkar det med porslin.smiley) Säg gärna till nästa gång ni behöver ha folk till tävlingarna, och tack till alla som fixat så bra!

Jag vill också gärna säga grattis till Maria Wennerholm och hennes Viggo till godkänt resultat i dagens tävling.